قثط S


                  شاید اسم رومان **رویای خاکستری** رو شنیده باشید

منم اینجا براتون این داستان ۲۶۴ صفحه ای رو گذاشتم که میتونید دانلودش کنید نگران نباشید حجمش پایین هست        http://up.iranblog.ir/3/1258711838.pdf



این عکس رو خودم از شعر محبوبم درشت کردم فقط یکم حجمش بالاست

غم عشق



ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است                  ببین که در طلبت حال مردمان چون است

به  یاد  لعل تو  و  چشم  مست   میگونت                 ز جام غم می لعلی که میخورم  خون است

ز  مشرق   سر  کو   آفتاب    طلعت   تو                اگر    طلوع کند     طالعم     همایون است

حکایت   لب شیرین    کلام فرهاد   است                 شکنج   طره ی لیلی     مقام مجنون   است

دلم بجو که قدت همچو سرو دلجوی است                  سخن بگو که کلامت لطیف و موزون است

ز دور  باده  به جان  راحتی  رسان ساقی                که  رنج    خاطرم   از دور    گردون است

از آن دمی که ز چشمم  برفت  رود عزیز                کنار  دامن من   همچو    رود جیحون است

چگونه    شاد     شود      اندرون غمگینم                به  اختیار  که  از     اختیار    بیرون است

ز  بیخودی     طلب یار     میکند    حافظ                چو  مفلسی   که طلبکار    گنج قارون است

عروس قلبها

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید


این دکستاب من هست(البته کوچیکش کردم) انشاال... میخوام تمام داستان عشقم دو برای عاشقای زخم خورده بزارم

 

سلام بر دیربای زندگیم